วันเสาร์ที่ 28 กรกฎาคม พ.ศ. 2555
ບົດວິໄຈໃນຫ້ອງຮຽນ
ບົດສັງລວມຫຍໍ້
ການສຶກສາຄັ້ງນີ້ ແມ່ນໄດ້ສຶກສາກ່ຽວກັບການຈັດກິດຈະກໍາການຮຽນ -ການສອນໂດຍເນັ້ນໃສ່ວິທີສິດສອນແບບບັນລະຍາຍສົນທະນາຖາມ - ຕອບວິຊາ ສຶກສາພົນລະເມືອງ ເລື່ອງ ການແກ້ໄຂ ແລະ ການພັດທະນາສິ່ງແວດລ້ອມໃນໂຮງຮຽນ ຂັ້ນ ມ2 ທີ່ໂຮງຮຽນມັດທະຍົມສົມບູນ ເມືອງງອຍ ແຂວງຫຼວງພະບາງ ເຊິ່ງມີຈຸດປະສົງຂອງການວິໄຈຄັ້ງນີ້ ເພື່ອສຶກສາຜົນການສອນຂອງຄູ ແລະ ຜົນການຮຽນຂອງນັກຮຽນກ່ຽວກັບ
ການແກ້ໄຂ ແລະ ການພັດທະນາສິ່ງແວດລ້ອມໃນໂຮງຮຽນ ໂດຍເນັ້ນໃຊ້ວິທີສອນແບບບັນລະຍາຍສົນທະນາຖາມບຕອບ ວິທີດໍາເນີນການວິໄຈ ເຊິ່ງປະກອບມີ ບັນດາເຄື່ອງມື ເປັນແບບສັງເກດການສອນຂອງຄູ ແລະ ແບບສອບຖາມຂອງນັກຮຽນ ກຸ່ມຕົວຢ່າງທີ່ໃຊ້ໃນການວິໄຈຄັ້ງນີ້
ລວມມີນັກຮຽນຂັ້ນ ມ2 ທັງໝົດ 52 ຄົນ ຍິງ 26 ຄົນ ເຊິ່ງຜົນການວິໄຈພົບວ່າ:
ຈາກຜົນການສັງເກດການສອນຂອງຄູສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າ ທັກສະຂອງການນໍາເຂົ້າສູ່ບົດຮຽນມີຄ່າສະເລ່ຍລວມເທົ່າກັບ X ̅ = 3,83 ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຕະຖານເທົ່າກັບ S.D = 1,01 ແມ່ນຢູ່ໃນລະດັບດີ, ທັກສະຂອງການຈັດກິດຈະກໍາມີຄ່າສະເລ່ຍລວມເທົ່າກັບ X ̅ = 4,00 ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຕະຖານເທົ່າກັບ S.D = 1,13 ແມ່ນຢູ່ໃນລະດັບດີ, ທັກສະໃນການໃຊ້ຄໍາຖາມຄ່າສະເລ່ຍລວມເທົ່າກັບ X ̅ = 3,92 ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຕະຖານເທົ່າກັບ S.D = 0,95 ແມ່ນຢູ່ໃນລະດັບດີ, ທັກສະໃນການໃຊ້ສື່ການຮຽນ-ການສອນຄ່າສະເລ່ຍ
ລວມເທົ່າກັບ X ̅ = 4,13 ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຕະຖານເທົ່າກັບ S.D = 1,04 ແມ່ນຢູ່ໃນລະດັບດີ ແລະ ທັກສະຄະຕິຂອງນັກຮຽນ
ຄ່າສະເລ່ຍລວມເທົ່າກັບ X ̅ = 3,90 ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຕະຖານເທົ່າກັບ S.D = 1,04 ແມ່ນຢູ່ໃນລະດັບດີ
ຈາກຜົນຄວາມເຂົ້າໃຈຂອງນັກຮຽນຕໍ່ກັບສິ່ງແວດລ້ອມ ໄພທໍາມະຊາດສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າຄວາມເຂົ້າໃຈຂອງນັກຮຽນຕໍ່ກັບສະພາບແວດ
ລ້ອມຄ່າສະເລ່ຍລວມເທົ່າກັບ X ̅ = 4,48 ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຕະຖານເທົ່າກັບ S.D = 0,69 ແມ່ນຢູ່ໃນລະດັບດີ, ການແກ້ໄຂ
ບັນຫາສະພາບແວດລ້ອມຄ່າສະເລ່ຍລວມເທົ່າກັບ X ̅ = 4,59 ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຕະຖານເທົ່າກັບ S.D = 0,64 ແມ່ນຢູ່ໃນລະດັບ
ດີຫຼາຍ ແລະ ການປົກປັກຮັກສາແລະການພັດທະນາສະພາບແວດລ້ອມຄ່າສະເລ່ຍລວມເທົ່າກັບ X ̅ = 4,65 ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຕະຖານ
ເທົ່າກັບ S.D = 0,56 ແມ່ນຢູ່ໃນລະດັບດີຫຼາຍ
สมัครสมาชิก:
ส่งความคิดเห็น (Atom)
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น